Wednesday, February 5, 2014

گزینه های متعدد دیگری هم وجود دارد که دشمن برخی از آنها را با فساد اقتصادی و بخشی دیگر را با فساد ا


حجت الاسلام حمید رسایی عضو فراکسیون انقلاب اسلامی closet designs مجلس و از جمله حامیان محمود احمدی نژاد است که هراندازه از عملکرد دولت دفاع کرده به همان اندازه و از چند سال قبل مخالف جدی اسفندیار closet designs رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور بوده و منتقد دیدگاه ها و رفتارهای اوست. 
سابقه انقلاب اسلامی و بررسی عملکرد شخصیت ها نشان می دهد دشمنان همواره تلاش کرده اند اگر نتوانستند به طور مستقیم شخصیتی را تحت تاثیر قرار داده و از او در راستای منافع خود استفاده کنند از کانال اطرافیان وی وارد شوند به عنوان نمونه در قضیه آقای منتظری دشمنان از طریق بیت او و دامادش که منتظری اعتماد بسیار زیادی به وی داشت وارد عمل شده و اهداف خود را پیگیری کردند و یا در موضوع آقای هاشمی رفسنجانی هم دشمن تلاش زیادی کرد تا منافع خود را از طریق فرزندان و برخی اطرافیان وی تامین کند. 
گزینه های متعدد دیگری هم وجود دارد که دشمن برخی از آنها را با فساد اقتصادی و بخشی دیگر را با فساد اخلاقی به خدمت خود درآورده و در مواردی هم دشمن با توجه به زمینه های شخصیتی افراد از طریق مسائل اعتقادی وارد عمل شده است. 
جریان انحرافی closet designs امروز با توجه به خصوصیات و ویژگی هایی که شخص آقای احمدی نژاد داشت و عمدتا هم این خصوصیات و ویژگی ها بر اساس مبانی اعتقادی closet designs بود ابتدا با رویکرد اعتقادی وارد صحنه شد و پس از آن اهداف سیاسی و اقتصادی خود را پیگیری کرد و به برخی از آنها رسید. 
رسایی: از جمله اهدافی که مشایی برای رسیدن به آن تلاش می کند تصدی کرسی ریاست جمهوری یازدهم است اما این شخص به فراتر از ریاست جمهوری می اندیشد و اگر غایت هدف او کسب جایگاه ریاست جمهوری closet designs بود می توانست با استمرار مرام و جهت گیری احمدی نژاد سال 84 بدون اینکه نشان دهد با ولایت فقیه مشکل دارد به آن برسد .
به عبارت دیگر از آنجا که جریان انحرافی و شخص آقای مشایی به شدت قدرت طلب است در حقیقت با رویکرد ورود به مباحث اعتقادی به دنبال آن است که از جایگاه آقای احمدی نژاد برای رسیدن به قدرت در انتخابات مجلس نهم و سپس ریاست جمهوری یازدهم بهره برد در حالی که تردید نداریم اعتقادات مشایی انحرافی است و از احمدی نژاد فقط به عنوان یک سپر استفاده می کند تا از طریق او به اهدافش برسد. 
در کنار این موضوع یکی از مهم ترین اهداف جریان انحرافی ناکارآمد نشان دادن مدیریت انقلابی و ولایی است اتفاقی که در طول چند سال گذشته رخ داد این بود که مردم طعم مدیریت انقلابی را پس از سال ها مجددا در مسیر تبعیت از ولایت چشیدند و ما در نقاط مختلف کشور شاهد نتایج این نوع مدیریت بودیم و رهبر معظم انقلاب هم بر این اساس بارها اصول زنده شده توسط احمدی نژاد را ستودند و راه دولت را تأیید کرده مورد تمجید قرار دادند اما اوجی که مدیریت انقلابی گرفته بود متاسفانه با فعالیت ده ها برابری جریان انحرافی closet designs به دلیل اعتماد زیادی که آقای احمدی نژاد به برخی شخصیت های این جریان و در رأس آن آقای مشایی داشت با رکود مواجه شد. 
رسایی: من می توانم به این سؤال هم جواب نقضی و هم جواب حلی بدهم بله احمدی نژاد با همه هوش و حواسش می تواند تحت تأثیر الیاس هایی قرار بگیرد که آنها را به عنوان یک شخصیت مثبت باور کرده است. آقای احمدی نژاد فردی شجاع مدیر و با رویکردی زاهدانه است اما معصوم و مجتهد و دین شناس نیست و اتفاقا آسیب هایی که به او وارد می شود از همین نقطه است. همه شخصیت ها اشتباه می کنند و احمدی نژاد هم مصون از اشتباهات نیست اما این اشتباهات به ویژه در اتفاقات اخیر هزینه سنگینی برای وی داشته که شاید اگر دیر بجنبد جبران این هزینه سنگین دشوار باشد. 
علاوه بر این ما شخصیت هایی را در تاریخ انقلاب داشته ایم که اعتماد زیادی به برخی اطرافیان خود داشتند که نمونه آن شهید رجایی بود که با همه سلامت اعتقادی و اقتصادی فریب فردی همچون مسعود کشمیری را خورد و اعتماد به کشمیری به حد اعتقاد رئیس جمهوری محبوب و مردمی آن روز به کشمیری رسید و موجب شد که فرد مذکور در ساختار closet designs اجرایی کشور به قدری نفوذ کند که رجایی و باهنر را به شهادت برساند تا به زعم خودش به نظام لطمه بزند. 
* جناب عالی چند مرتبه رودررو با مشائی بحث و گفت وگو داشتید closet designs و حتی بعد از یکی از همین دیدارهایتان او را به "الیاس " شخصیت شیطانی و اغواگر closet designs سریال "اغما " تشبیه کردید که تلاش می کرد شخصیت های اصلی داستان را تحت تاثیر قرار داده و فریب دهد. از نظر شما مهم ترین انحرافات مشایی و اساسا خاستگاه انحرافات فکری جریانی که وی در راس آن قرار دارد چیست  
رسایی: مهم ترین انحراف مشایی در فرض خوشبینانه closet designs این است که اسلام را بر اساس دیدگاه های خودش تفسیر می کند و دچار بیماری تفسیر به رأی از دین است. مشائی مطالعات دینی متفرقه داشته اما این مطالعات را عمق نبخشیده و به اساتید فن و مجتهدان مسلط به کتاب و سنت هم مراجعه نکرده تا مسیر مطالعاتی closet designs وی را مشخص و در مسیر درست هدایت کنند در جلسات مختلفی که با او مواجه بودیم و بحث کردیم به این نکته روشن رسیدم که او معتقد به اسلام منهای روحانیت است و تلاش کرده احمدی نژاد را هم به این سو ببرد که البته در سایه ولایت فقیه و وجود رهبری با درایت و حکیم در رأس نظام اسلامی نمی تواند موفق به تحقق دیدگاه خود شود. 
مشایی معتقد است اکثریت جامعه مستضعف اند اما وی استضعاف آنها را فقط مالی نمی داند بلکه معتقد است اکثریت مردم نسبت به دین اعتقاد جدی ندارند نسبت به غرب تمایل دارند ضد روحانیت هستند از نظر مالی فقیر و منتظر کمک مسئولان هستند و از نظر سیاسی هم نمی توانند جریانات سیاسی را از هم تفکیک دهند. 
اجازه بدهید برای اثبات این سخن یک خاطره نقل کنم تا بهتر این مسئله مفهوم شود بعد از مناظره بنده و آقای جوانفکر در برنامه "دیروز امروز فردا " درباره مشایی و رابطه او با د

No comments:

Post a Comment